wereWolf

🛇سانسور شده های خانواده برتر 🛇

wereWolf

🛇سانسور شده های خانواده برتر 🛇

《محیطی برای انتشارسانسورشده های خانواده برتر》

📞ارتباط بامن :
🎃telegram : @wereWolf_2
🎃mail : wW.Pumpkin2@gmail.com 📧

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دفاعیه کامل رعناخانم علیه تهمت ها

دوشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۳:۰۵ ق.ظ

دوستان بنا براین هست که دفاعیه های طولانی پست شود رعنا⭐⭐⭐ به مرد شب : به مرد شب :
سلام جناب
اولی که من اومدم توی صفحه تون خطابم به کل بود و قصدم تنها این بود که به کاربری توهین نشه بخصوص کاربر مودب و بی ازاری مثل پسرآریایی واقعا حق شون نبود توهین هایی که از جانب شما و رفقایت بهشون شد! شما اومدی چهل بار گل و سنبل به ریش نداشته بنده بستی و بعد گفتی " گویا شماهم کم تجربه ای" 😂
خب اگه این کار اسمش " عقیده و داوری خود را زیرکانه در پاچه ی دیگری کردن" نیست ، پس چیه؟ فک میکنی منم مث اون دخترایی هستم که با حرف نرم میکنی؟ متاسفانه بار اول دوم تون هم نیست که !! شما کلا عادت دارین برای چپاندن عقاید شخصی خودتون در پاچه ملت این ادبیات رو پیشه کنید ! نمونه های مشابه در صفحه اول تون دیدم !
من اینو کاملا حس میکردم و نمی تونستم کنار بیام
اتفاقا دلیل گارد گرفتنم این نبود که عادت به خوب صحبت کردن نداشته باشم ! بلکه برعکس ، چون با ادم های شبیه شما بسیار زیاد برخورد داشتم امثال شماها رو خیلی خوب میشناسم 😊
خب حالا بریم تهمت هایی که بمن زدین رو بشمریم
یک : نمیدونم چرا شما اینقدر سن وسال من براتون مهمه یا چقد از شنیدن حرف حق توسط دختر کم سنی مثل من عصبانی بودین که رفتین دربه در تو کامنت های صدسال پیشم گشتین آتو پیدا کنین اخرم گیر دادین به سن😂 تعارف نکنین اگه انقدر براتون مهمه بگین شناسنامه درآرم طلا که پاکه چه منتش به خاکه من متولد ۳ فروردین ۷۹ هستم و الان بیست سالم تمام شده رفتم تو بیست و یک !!
اصلا من چرا باید سنم دروغ بگم چی بهم میرسه آخه ؟
بعدشم من در عجبم چطور یک مهندس توان محاسبه ی سن به این سادگی هم نداره !؟ ۹۹ منهای ۷۹ میشه ۲۰ !! ماشین حساب میخواد ؟؟؟ هیجده ای و نوزده ای چیه ؟ مدرکتون مطمئنین از جای معتبر گرفتین مهندس ؟!

دو : تهمت بی اساس زدین که من به خانم بهدخت ( نه ماهدخت !! - گویا از شدت خشم اسم هاروهم درست نمی خونید)  بی احترامی کردم ! من نه تنها به ایشون بی احترامی نکردم بلکه ایشون بودن از من خواستن حرفی به دل نگیرم . تو قرائت بیشتر دقت کنید.  به هرحال منم از خانم بهدخت اگر میخونن خواهش میکنم چیزی بدل نگیرن از من 🌹
سه : خداحافظی و برگشت چندین باره 😂😂 ببخشید من فقط یک جا و یک بار ، در جواب آقای پسر آریایی که ازم خواستن دیگه سر نزنم گفتم قبوله درحالی که خودمم مطمئن نبودم ! همین بس ! چندین باره اش کجا بود ؟ سومین تهمت !! فرض کنید اصلا من بای بدم دوباره برگردم ؛ مشکل چیه ؟ باید به کسی جواب پس بدم ؟؟؟ این به کسی مربوطه ؟
چهار : من هرگز هرگز خانم بهدخت رو پزشک خطاب نکردم !! درعجبم چطور همچین خطای فاحشی در قرائت کامنت های من رخ میده اونم توسط شما ؟ بگردین پیدا کنین ببینین کجا به خانم بهدخت گفتم پزشک ؟ خوبه کامنت هام هنوزم هست و صد نفر شاهدن !! توی روز روشن تهمت میزنید خدا شبش رو بخیر کنه !! این چندمین تهمت شد ؟
عب نداره دروغ و تهمت که کنتور نمی ندازه ؛ شما همینجور بباف 😂😂😂
درک نمیکنم آیا واقعا تو خواندن مشکل داشتین یا قصد تهمت عمدی داشتین که خدا عالم !

پنج : حد و حدود منو شما میخواین به من یاداوری کنین ؟ ماشالله شما که خودتون پاتو گزاشتی رو گاز برهم نمیداری !
بزرگی به عقل است نه به سال ، مهندس !!! شما که بزرگترین باید بیشتر کوتاه بیاین ما ازشما یاد بگیریم !  ولی متاسفانه ......... چی بگم ؛ هی هم حرفام تو دلم میمونه نمیخوام یوقت بی احترامی شه !
شش : تهمت زدین که ترویج کار حرام کردم ! ببخشید کجا و چگونه ؟؟  والا خود من که هرچ فک میکنم یادم نمیاد تبلیغ کار حرام کرده باشم نه فیلم مستهجن نه اون کارا ! اینم صدمین تهمت 😂
فقط از من سوال شد و منم در پاسخ عقیده شخصی خودم گفتم درواقع بین بد و بدتر ( زنا ) انتخاب کردم چه درست چه غلط نظر من همینه !! حتی تایید هم نکردم اینکارهارو ! نگفتم کار خوبیه انجام بدید !! دیوانه که نیستم !! ضمنا نظر دادن حق مسلم من هستش همه اینجا نظر خودشون میگن چه درست چه غلط. منم یکیش ! مشکل چیه ؟؟ هرچند زشتی اینکارها ( فیلم و خ.ا و ... ) مطمئنا به زشتی صیغه های پی در پی و متعدد نمیرسه !!
بعدشم شما که تحصیل کرده هستید باید فرق بین تبادل نظر رو با ترویج میدونستید که متاسفانه نمیدونید !!
البته بنده به شخصه زمانی به سطح تحصیلات و سواد و هوش شما پی بردم که مهربون با ح نوشتین 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

در حقیقت اونی که داره تبلیغ فحشا میکنه خودتونید جناب مرد شب ! چرا که هرجا گیرتون میاد از صفحه شخصی مسترمهدی گرفته تا پست های دیگه ، مستقیم و غیرمستقیم به دیگران پیشنهاد صیغه میدید !! خب برین پست های خودتون بخونید همه میدونن کی داره حقیقت میگه کی افترا میزنه
الآن تعداد افتراهایی که بمن زدید بشمارید ببینید چندتا میشه خودتونم شرمنده میشین نمیدونم چه تمایلی دارین به تهمت زدن بابا خب کم میارین بگین کم اوردم دیگه چرا تهمت میزنین😂 مگه نمی دونین گناه کبیرست؟؟
نه انگار اون سری تهمت زدن هاشون به پسر اریایی تموم شده بود حالا نوبت من بوده 😂😂

بعدم من نه از شما و نه از هیییچ کس دیگری راهنمایی نخواستم که خودتون دخالت دادید و بخودتون اجازه ارشاد دادید !! به شما حقیقتا ربطی نداشت !
شما نگران آینده ی من نباش !!! من بلدم از پس خودم بربیام ! شما خودتون تو جوانی هر کاری دلتون خواسته کردین ، حالا موعظه ها و ناله ها اوردین واس ما ! پدرجان من که از شما راهنمایی نخواستم !! آدم حسابی برای راهنمایی خواستن قحط نیست . من اگر نخوام شما منو ارشاد کنی کیو باید ببینم ؟؟؟! میشه ول کن ما شین؟!
من هنوز انقدر بدبخت نشدم از جماعت صیغه ای راهنمایی بخوام ! والا آدم حسابی قحط که نیست !!

۹۹/۰۲/۰۱ موافقین ۵ مخالفین ۱۲
were Wolf

نظرات  (۵)

به مرد شب :
تا به الآن خیلی حرف ها زدی و درمقابل من به احترام سن ات هی هی سکوت کردم
ولی از یه جایی به بعد آدم خودش باید احترام خودش نگه داره ؛ دیگه کافیه !
این حرفی که زدی فلانی دوست پسرت بوده که ازش دفاع کردی چه معنی میده ؟؟
یعنی انقدر برات سنگینه شنیدن نظر مخالف ؟؟
بنظرت درسته این تهمت زشتی که به من زدی ؟؟؟
این حرف ها در شآن مردی به سن وسال توعه ؟؟
تو جای پدر من بودی خجالت بکش
واقعا برات متاسفم
همونطور که حدس میزدم تو فقط بلدی حرف بزنی
رفتار و ذات اصلی ات ۱۸۰ درجه متفاوت از حرفایی که میزنی
تو خیلی شبیه بعضی آدمای نزدیک زندگی منی
متاسفانه درست شناختمت
مگه تو نبودی میگفتی تمومش کنیم ؟ مگه تو نبودی میگفتی میدم صفحه مو پاک کنن از نو شروع کنیم ؟؟
باز اومدی وبلاگ زدی توهین و تهمت هاتو ادامه میدی ؟ شخصیت و ذات واقعیت اونجا به نمایش میذاری ؟؟
تو که گفتی تمومش کنیم چرا خودت دست بردار نیستی ؟؟ چرا انقدر منه دختر رو اذیت میکنی اصلا تو شرف داری ؟؟ مگه من چکار با تو کردم یک نظر مخالف دادم چرا دست از سر من بر نمی داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بیا اینجا جواب منو بده ؟؟؟؟؟

نه نمیخوام ادرسشو بقول خودتون بذارین کفچه بزنن دیگه برام مهم نیست هرچی میگن ، کنکورم مهم تره

ولی اینو بدونن من ازشون بابت تهمت ها نمیگذرم مخصوصا این اخری ... حلالشون نمیکنم هرگز

چی؟ صیغه ! 

کی؟ صیغه !

کجا؟ صیغه ! 

دبلیودبلیودبلیو . مردشب . صیغه. کام 😆😆😆😆😆

بابا خب مرد حسابی لااقل حرفای مفتت تو صفحه خودت نگه دار !! همه جارو کثیف نکن همه جا جاااار نزن چون بجز صفحه خودت این حرفات جای دیگه خریدار نداره یهو پامیشن یه چی بت میگن ببخشید واسه اوناهم باز زنجیر پاره میکنی !!! 🖕

پاسخ:
انشالله فردا نوبت پست کردن دفاعیه های دوستان عزیز دیگر. بخصوص اونا که قولشو دادن 😆

ب رعنا

ای بابا خودت و ناراحت نکن . مرد شب تقریبا ب  کاربرای خانمی ک اهل لاس زدن باهاش نیستن توهین می کنه . نمونه آخریش قبل از شما الی خانوم بود . کلا نمی تونه بین لاس زدن و محترمانه حرف زدن تمایز قایل شه . فکر می کنه لاس زدن همون محترمانه حرف زدنه !! تقصیر هم نداره . عادت کرده .

برو ب کنکورت برس . تو اتفاقا نسبت ب خانومای سن داری ک تو صفحه مرد شب میان و میرن هم محترم تری هم بیشتر می فهمی هم برا خودت بیشتر ارزش قائلی .     اون دوست پسرم ک میگی احتمالا دار و دستش ( اخه خودش صفه نداره ک) گفتن ک تو بپرسی چرا میگید اونام بگن خب تو چرا از اریایی دفاع کردی ؟ آخه اریایی ب معاونت گفته بود (صیغه ای؟ ) . 

 

ب were wolf :  😂😂😂😂 معنویت و ملکوت را در صیغه با مرد شب تجربه کنید . Www. Mardshab.30ghe. blog.ir . 

 

 

پاسخ:
عالی بود😂😂😂😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">