wereWolf

🛇سانسور شده های خانواده برتر 🛇

wereWolf

🛇سانسور شده های خانواده برتر 🛇

《محیطی برای انتشارسانسورشده های خانواده برتر》

📞ارتباط بامن :
🎃telegram : @wereWolf_2
🎃mail : wW.Pumpkin2@gmail.com 📧

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
آخرین نظرات

به خانم 🌿🌹🌿 𝚨𝐧𝐧𝐚 🌿🌹🌿

چهارشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۹:۳۸ ب.ظ

از طرف پسر آریایی

به خانم 🌿🌹🌿 𝚨𝐧𝐧𝐚 🌿🌹🌿

سلام

الآن رفتم وبلاگ یکی از کاربرها که شما اونجا بخاطر بحثی که توی صفحه مرد شب پیش اومده بود پیام گذاشته بودید !

اول اینکه نمیدونم چرا در بحثی که بین من و مرد شب بود بقیه پریدند وسط , اونم با فحاشی و بعد تازه ادا دلسوزها را در میارند

دوم اینکه من طرفدار نیاوردم اونجا و خودشون اومدند و اتفاقا وقتی بحث شد به خانم رعنا گفتم شما وقت تون را اینجا نذارید و اتفاقا به کاربر رعنا گفتند از دوست پسرت دفاع میکنی , اونهایی که خودشون دم از این میزنند که من اشتباه کردم این طوری میگند تازه من سوال پرسیدم و تهمت نزدم !

سوم اینکه من توی صفحه ی مرد شب پیام میذارم و غیبتش را نمیکنم چون با خودش کار داشتم . میخواستم بگم اون کارهاش زمین تا آسمون با روش پیامبر و صیغه هاش فرق میکنه , اگه اومدم توی صفحه ی اون شخص چون با خودش کار دارم و نه با طرفدارهاش و یا اینکه بشینم جاهای دیگه غیبتش را کنم و میخواستم نقدش کنم

چهارم اینکه قرار بود بحث تموم بشه اما طرفدارهای مرد شب تموم نکردند و شروع کردند به تخریب من و مسخره کردن . همون اول هم همون کاربری که شما توی صفحه ش نظر میگذاشتید و الآن دیدم فوش داد به اون ربطی نداره . معاونت اگه ناراحت بود باید به من میگفت نه به امیر رضا ! معاونت در طول این ماجرا هیییچ حرفی نزدند

پنجم اینکه من از معاونت بخاطر سوالم معذرت خواستم اما سوال کردم و هیچ تهمتی نبود که طرفدارهای مرد شب شلوغش کردند و مرد شب میپیچونه اگه میخواد جواب نده مشکلی نیست و به قول شما زندگی شخصیش هست اما آدمی که که به قول خودش توی زندگیش همه چیز را امتحان کرده و روز به روز سعی داره بهتر بشه بدونه اون صیغه ها حکم زنا را داشته و فکر نکنه پیامبر این طوی صیغه میکرده و مهم تر اینکه پیام گفته اون که شرایط ازدواج دائم را داره باید ازدواج دائم کنه نه صیغه !( به گفته ی خود آخوندها البته )

حرف من این بود اما به پته شو برخورد بربخوره و یا نخوره برای من مهم نیست

من واقعیت را گفتم مرد شب هم طاقت انتقاد نداره و انتقاد پذیر نیست به من مربوط نیست و اگه هم بفهمه به روی خودش نمیاره و دوست نداره در ظاهر نشون بده اشتباه کرده و شروع میکنه به تحقیر کردن و اینکه من میدونم و شما نمیدونید آدمی که نخواد توی مجازی انتقاد بپذیره باید ی فکری به حال خودش بکنه

قرار هم نیست اینجا همه به به و چه چه کنند برای من و انتظار ندارم همه طرفدار من باشند . من اصلا طرفدار جمع نمیکنم . اونهایی که خودشون با من موافق اند میگند .

کاربر رعنا هم اخیرا خودشون گفتند با من موافق اند و من نمیدونستم همچین کاربر پیام های من را خوندند و خوشحالم آدم هایی که مثل خودم هستند من را دنبال میکنم و منم اون هایی را دنبال میکنم که حس خوبی به پیام هاشون دارم

مرد شب هم اوایل این براش صادق بود اما دیگه نه و دیگه دنبالش نمیکنم وقتی دیدم محکم وایساده و توی اون اختلاف نظر کار خودش را قبول داره منم دنبالش نمیکنم . به همین راحتی . قرار نیست دیگه برم بشینم پشت سرش حرف بزنم اما ی عده بحث را پایان ندادند و باید جوابشون را داد من نیومدم همه را مجذوب خودم کنم , اومد حرف دلم و حرف منطق را بگم حالا به مذاق هرکی خوش اومد که اومد و اگه نیومد هم به حال من فرقی نمیکنه یکی هم اگه درست و بجا انتقاد بکنه من قبول میکنم شما هم ی طرفه به قاضی رفتید و چون طرفدار امیر رضا هستید و مثل اینکه خیلی وقته توی وبلاگ ایشون پیام میدادید باعث شد طرف ایشون را بگیرید اما عیب نداره امیر رضا به گردن من حق نداره که حرف الکی میزنه .

اون طرفدار و دوست مرد شبه و برای من هیچ کاری نکرده اتفاقا شما بیشتر به گردن من حق دارید بخاطر اینکه وقت گذاشتید و برای کنکور به من راهنمایی دادید .

به امیر رضا بگید اون پست را پاک کنه اگه پاک نکرد و خواست ادامه بده ما همچنان ادامه میدیم اگه من نیومده بودم از کجا فهمیده بودم شما اونجا پیام گذاشتید ؟

فکر کردید امیر رضا گفت که بقیه بحث اونجا ادامه پیدا میکنه و من میدونستم توی اون وبلاگ چی گفته میشه ؟ اون وقت چرا شما به من نگفتید ؟!

موفق باشید .

۹۹/۰۲/۱۰ موافقین ۳ مخالفین ۱۲
were Wolf

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">