wereWolf

🛇سانسور شده های خانواده برتر 🛇

wereWolf

🛇سانسور شده های خانواده برتر 🛇

《محیطی برای انتشارسانسورشده های خانواده برتر》

📞ارتباط بامن :
🎃telegram : @wereWolf_2
🎃mail : wW.Pumpkin2@gmail.com 📧

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
آخرین نظرات

آتش به اختیار😂

يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۰۹ ب.ظ

سلام 

بنده یک گفتگوی کوتاه با دوستمون آقای امیررضا داشتم 

اینطور که بنظر میاد ایشون تمایلی به همکاری ندارند

 همونطور که حدس میزدم ، این روش معادل با یاسین به گوش خر خواندن هست و نتیجه ای نداره 

خب اشکالی نداره ، ماهم میتونیم به زبون خودشون باهاشون حرف بزنیم 

انگار اینجوری بیشتر می پسندن😆😂

هرکدوم از دوستان عزیزم که به ناحق مخاطب توهین در وبلاگ این موجود! ( عارم اومد بنویسم آدم😂 ) قرار گرفتند ( و همچنان قرار میگیرن ) و بدلیل سانسور های وبلاگ خ.ب نمی تونن اونطور که باید از حق شون دفاع کنند و جواب گستاخی های این موجودات! رو بدن ، درصورت تمایل میتونن حرف هاشون رو اینجا درقسمت نظرات بنویسند و ارسال کنند. 

بنده در حد توانم نظرات شما رو بدون سانسور ارسال میکنم 

تا مشت محکمی باشد بر دهان یاوه گویان پلید تا جواب دراز کردن لنگ! هایشان از گلیم خود را بگیرند 😆😆😆😆

 

 

 

۹۹/۰۱/۳۱ موافقین ۵ مخالفین ۱۳
were Wolf

نظرات  (۲۶)

سلام و درود بر شما 

شما خانم هستید یا آقا ؟

 

ممنون بخاطر تشکیل این وبلاگ .

اگه اینجا نظری سانسور نمیشه و آزادی بیان در مورد دین و اعتقادات وجود داره من توی وبلاگ شما بیشتر فعالیت میکنم

اول بگم که

بنده صحبتی با امیررضا نداشتم و ندارم و شخص مورد خطابم مرد شب بود

و الآن هم دیگه حرفی با مرد شب ندارم و دوست ندارم بیام پشت سر ایشون حرف بزنم و اگه حرفی بود به خود ایشون و توی صفحه ی خود ایشون میگم که دیگه بحث تموم شد , البته تمومش کردند و درست نیست جایی که ایشون نیست من بیام حرف بزنم وقتی نمیتونند از خودشون دفاع کنند . من میخواستم منطقی بشینیم در مورد صیغه های ایشون و کلیت صیغه بحث کنیم و از نظر من زرنگ بازی هست و ناعدالتی

 

راستش تصمیم گرفتم دیگه وقتم را در این مورد تلف نکنم 

 

من هر آدمی که برام قابل احترام باشه اما دوست داشته باشم نقدش کنم بهش میگم و رودربایستی ندارم ,نمیدونم چرا بعضی ها بهشون برمیخوره . خب اگه تو مجازی آدم انتقاد بشه بهتر از اینکه تو واقعیت بشه

و قبل از مرد شب چندتا کاربر دیگه بودند که برای من قابل احترام بودند اما نقدشون کردم 

 

 

 

 

 

پاسخ:
سلام دوست عزیز
 هرچی دلت میخواد تو وبلاگ خ.ب بنویسی (چه با مخاطب خاص چه مطلب عمومی) ولی تایید نمیشه رو میتونی اینجا کپی کنی و بفرستی . بجز فحش رکیک هیچ چیزی اینجا سانسور نمیشه
اون فرد که ازش نام بردید به احتمال زیاد گزارش داده که نظرات شمارو توصفحه اش تایید نکنند . درچنین مواقعی شاید نیاز به چنین مکانی پیش بیاد براتون .ارامش شما باعث تحسین هست همینکه این چنین صبور هستید که هیچ اهمیتی برای اون افراد و کفچه هایشان! قائل نشدید 
ابن خودش تو دهنی بزرگیه و از هر جوابی سوزنده تر😂 
درباب صیغه و بحث های اینچنین توصیه میکنم حداقل با این موجود و امثال اون ادامه ندین چون منطق اینجور افراد اساسا باشما و همفکران تون متفاوته و بعید میدونم به نتیجه برسید . علاوه بر اون ، قبل از نقد هرکسی ، توصیه میکنم ابتدا ظرفیت اش رو بسنجید ؛ شوربختانه بعضی ها ظرفیت نقدشدن رو ندارند !!! نتیجه ی نقد کردن افراد کم ظرفیت همین حالتی هست که می بینید ذات مزخرف و شخصیت سطح پایین خودشون رو نمایان میکنند و به هرطریقی که بتونند درصدد تحقیر و آزار طرف مقابل برمیان . 
خیلی عالیه که وقت تون رو هدر این چیزا ندین و روی اهداف تون تمرکز کنین
موفق باشین


خجالت بکش خانم این چه رفتاریه:((

پاسخ:
متوجه نشدم واضح تر صحبت کنین 
من چرا باید خجالت بکشم ؟! 

سلام

بی خیالشون. اصلا ارزشش و ندارن. نه اون مرد نادون (مرد شب) و نه اون نوچه های نادونترش ( بهلول دیوانه به اختصار دیوانه، امیر رضای آشغال به اختصار آشغال ) . حیف از وقتت که هدر اینا بدی . مرد شب پست میذاره که همه بیان واسش هورا بکشن !!!! یه نقد بش کنی مثل پاچه پاره ها خودش و بادمجون دور قابچیناش میان تو شکمت ! بابا اگه خودت اوستایی پست گذاشتن و سوال پرسیدنت چی میگه ؟ اگه نه پس در دهنت و ببند بزار دو تا آدم عاقل راهنماییت کنن . بدبختی اینه که هیچیم تو بارش نیست . تا حالا ندیدم یه بحث منطقی درست حسابی بکنه . همش ی بهونه داره که از زیر بحث کردن در بره ! 

از حرفا خنده دارشون مثلا اون دیوانه میاد واس بقیه خط و نشون میکشه اینجا بیاید اونجا نیاید ، آخه جوجه تو قد این زر زر کردنا نیستی ، خودت از صد تا نظر که میزاری یکیشم محتوا نداره . بتمرگ سر جات . اون یکی مرد شب که فکر میکنه تنها مرد صیغه ای ایرانه که از طریق صیغش به معراج رفته !! صیغه بقیه هزره گیه ایشون با کیساش ختم سوره بقره میکرده و نماز جعفر طیار می خونده ! اون آشغالم که هیچکسم بش محل نذاره آمادگی داره پاچه یکی رو بگیره . وگرنه این بنده خدا ناشناس اصلن این و آدم حساب نکرد تو اون پست ، داشت نظر خودش و میداد . یهو پریده بش که تو آب زیر کاهی مارمولکی فلانی ... . عقده دیده شدن داره بیچاره . 

داداش نه وبلاگشون برو نه آدم حسابشون کن نه مخاطب قرارشون بده نه نظراتشون رو بخون بزار تو توهم خودشون خوش باشن . 

پاسخ:
حرف حق جواب نداره 😂👌👌👌👌

راستی شما آقا هستید یا خانم ؟

 

 

 

کارتون اصلن درست نیست،لطفن احترام خودتون رونگه داریدو بیش ازاین در مواردی که به شما هیچ ارتباطی نداره دخالت نکنین

پاسخ:
عه ؟! 
د نشد دیگه !! 
اسم مارو اوردن تو وبلاگ یه طومارم بهم نوشتن بعد بهم ربط نداره ؟ 
کی تعیین میکنه بمن ربط داره یانه ؟ شما!؟! 
میشه بگین اصلا به خودتون چه ربطی داره که اینجا داری دخالت میکنی؟؟؟!
کار من درست نیست پس لابد کار اون *&$#@&/* ها با وبلاگ مسخره شون درسته آره؟  
به صاحبت بگو بشینه تا عذرخواهی کنن 😂😂😂🖕🖕🖕
اونی ک باید عذر بخواد و از همه حلالیت بطلبه اوووونه !! 😆
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

این نظرم و سانسور کن لطفا

 

خیلی شبیه کاربر ***** . خودشی؟

پاسخ:
خیر 

از کجا بفهمی من از اونا نیستم .😂😂😂😂 ولش کن نمی خاد ج بدی

پاسخ:
باشین هم مهم نیست😂

به کاربرها 

 

فوش ندید . اونها نیستند تا از خودشون دفاع کنند و بحث هم تموم شد 

اسم هم نیارید

( البته من دیدم یکی از طرفداران ایشون توی وبلاگش پشت سر من پست گذاشته )

در صورتیکه که آقای نجفی گفتند بحث تمومه و پیام های منو تایید نکردند

 

من با کاربر امیر رضا کار دارم

اگه مرده بیاد توی روم حرف بزنه و پشت سرم حرف نزنه و تخریب شخصیت کنه

اون هم بحثی که بهش هیچ ارتباطی نداره

و اومده از معاونت مرد شب که یک خانومه دفاع میکنه

درصورتیکه من فقط سوال پرسیدم .

در ظمن وقتی منطق حالیتون نیست و صیغه صیغه راه میندازید باید ظرفیت اینکه ازتون انتقاد بشه را هم داشته باشید .

 

۰۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۲:۴۷ به صاحب وبلاگ

کامنتای طرفدارا و نوچه هاشونو تایید نکن تا جونشون دربیاد 

اون همه فحاشی کردن مرد شب و امیررضا 

یه نفر بهشون حرفی نزد بعد حالا اومدن اینجا دم از ادب و تربیت میزنن 

پاسخ:
چشم اینم بخاطر شما رعایت میکنم 🌹
۰۳ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۳:۴۷ بهلول دیوانه

سلام

وبلاگ خوبیه

من و پسر اریایی اختلافمون مربوط به صفحه مرد شب نبوده و قصد حمایت از کسی رو هم نداشتم

اگر میخواستم از کسی حمایت کنم مطمئنا با دلیل صحبت میکردم ن با زبان طنز

فعلا همکه اتش بس اعلام کردم با پسر اریایی و قولم رو نمیشکنم و پشت سرش صحبت نمیکنم

امیدوارم کنکورش رو خوب بده بالاخره یه زمانی رفیق بوده این دشمنی ها تمام شدنی و چیزی که باقی میمونه خاطرات خوبه اگر حد و مرزی هم تعیین شد بخاطر این بود که حرمت ها بیشتر از این شکسته نشه چون از حرف های قدیمش و حرف گوش نکردن هاش هنوز هم ناراحتم

به هرحال...

 

بخاطر اینکه اسم خانم آن نون و امیر رضا هم اومد که اون با هردوشون قضیه رو حل کردم

درضمن اگر دقت کنید من از کسی حمایت نکردم فقط جایی که به نفعم بود حمله کردم😊که اونم به اتش بس رسید و تموم شد...

دیگران پیشنهاد دادن که بحث رو ادامه بدم ولی قصد ازار کسی رو دیگه نداشتم...

همگی موفق باشید

پاسخ:
سلام 
چه قدر خوبه که شما قصد  دامن زدن به ناراحتی ها رو ندارین 
حرفاتون خوشحال کننده ست 
کاش دوستان تون هم همین طور بودن 
موفق باشین 😊🌹🌹🌹

به بهلول دیوانه

 

سلام .

شما  با من مشکل داشتی حق نداشتی جد منو ببری زیر سوال و اون حرف ها را بزنی 

اصلا در اون مورد که بحث شد صحبت نکردی و ی دفعه با نام بهلول دیوانه اومدی تحقیر کردی و فوش دادی

ی سوال میکنم راستشو بگو 

خودت بودی با نام کاربر هاوژین توی صفحه ی دلنوشته پیام گذاشتی ؟

از نام کاربری اون سوء استفاده کردی تا ببینی واکنش من چیه ؟

 

من از فوش بدم میاد و فوش نمیدم .

اون هم به جد من 

فقط تو نیستی که خط قرمز داری

اگه هم من خط قرمز تو رو شکوندم خودت قبلا شکونده بودی و از این شوخی ها میکردی

تو ی آدمی که  وقتی یکی کاری کرد که به مذاقت خوش نیومد کاری میکنی که به التماس بیفته  طرف و تحقیرش کنی و وقتی هم معذرت خوهی کرد مسخره ش کنی

اما من همچین آدمی نیستم که بذارم مسخره م کنی و همون روز توی پیوی تلگرام گفتم قصد بدی نداشتم و بخاطر این معذت میخوام   (اگه که طوری گفتم که بدت اومده ) اما شروع کردی به تحقیر کردن و خط و نشون کشیدن

 

توی لحنت تحقیره و من از تحقیر بدم میاد و وقتی اگه اشتباهی شده ببخشید شروع کردی به تحقیر کردن و خط و نشون کشیدن که اگه رفتی توی خانواده برتر از هاوژین هم عذرخواهی کردی من فلان و بهمان میکنم

 

ناراحت بودی به خودم میگفتی . اصلا در مورد ناراحتی خودت با من حرف نزنی 

 

یادت باشه اون زمان که اسمم پسر ناشناس کنکوری بود حتی بهت میگفتم آقای آریو برزن و بری پیام ها را پیدا کنی متوجه میشی برام قابل احترام بود

 

انتظار نداشته باش با اون تحقیرها و فوش هایی که دادی و جد من ومردان فامیل منو زیر سوال خاطرات خوبی از شما داشته باشم .

دوست داشتم خاطرات خوب بمونه و بخاطر همین اومد پیوی و گفتم توضیح بده اما موقع معذرت خوای من تحقیر کردی و خط و نشون کشیدی

 

من آدم مهربون و مغرور و رک و راستی هستم و کینه ای نیستم اما اگه قرار شد چیزی یادم بمونه بد جور یادم میمونه 

 بذارم رک بگم : با خاطره ی خوبی تموم نشد . دوست داشتم بشه اما نشد

دوستانه تموم شد اما با خاطره ی خوب نه . برای من که نه

دشمنی هم باهات ندارم بخاطر همون اندک رفاقتی که فکر میکردم داشتی , اما ی رفیق فوش جد و آباد به رفیقش نمیده اما تو دادی

برای من ناشناخته ای و نمیخوام باهات حرف بزنم و تا ابد توی خانواده برتر باهات هیچ حرفی ندارم . 

 

امیدوارم تو هم سر اون قول که دادی باشی و پشت سر من حرف نزنی 

ی بار فقط توی روم گفتی که خطر قرمزهات اون بوده و توی پیوی تلگرام بود و از اون به بعد به احترام تو من روی حساب شوخی و رفاقت اون خط قرمز را نشکوندم 

امیدوارم تو هم خط قرمزهای منو نشکونی و فوش ندی . اون هم به جد من

 

اگه توی خانواده برتر میبینی به یکی میپرم بخاطر اینکه طرف همه کار کرده و خ.ا داشته و دوست دختر داشته و صیغه داشته و صیغه هاش هیچ کدوم به سبک پیامبر نبوده اما از صیغه های اسلامی میگه  و من با این مشکل دارم

 

اگه طرف با هزارتا بود اما کار خودش را قبول داشت و یا از اسلام حرف نمیزد مشکل نداشتم .

اسلام را به گند کشیدند.

اسلام زرنگ بازی نیست . 

پیامبر اگه صیغه داشت پوستش کنده میشد و از اون طرف سرپرستی طرف را بر عهده میگرفت و خرج میداد

اگه لذتی در کار بود از اون طرف نمیگذاشت طرف تنوع طلب بشه و دست به دست بشه و آینده ی اون زن هم براش مهم بود و خودخواه نبود و زرنگ بازی در نمیاورد

 

حرق من این بود توی اون دعوا

 

ممنون بخاطر دعای خوبت بخاطر موفقیتم در کنکور . ان شاء الله تو هم هرجا هستی موفق و سلامت باشی 

 

حرف دیگه ای با شما ندارم

 

خدانگهدار


 

۰۸ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۷:۴۳ بهلول دیوانه(muhammad)

سلام

ن اون پیام خود خانم هاوژین بود.به ذهنم رسید همچین کارایی هم بکنم ولی به دلایلی انجام ندادم

ببین این یک مورد رو لطفا به عنوان یه نصیحت برادرانه گوش کن

گاهی وقتا هرچند که نیتت خوب باشه ولی توضیح دادن..معذرت خواهی...تعریف کردن قضایای گذشته...توجیه کردن...باعث یه دعوای دیگه میشه

یعنی تو قصدت اینه که دلخوری رو از بین ببری ولی در اون شرایط حتی معذرت خواهی یا توضیح دادن یا...باعث یه دعوای دیگه میشه

قبلا هم اگر گفتم فلان کار رو نکن بخاطر همین بوده

اون بالا اگر دقت کرده باشی نوشتم اتش بس ن صلح

یعنی کاری ندارم دیگه و این قضیه رو ادامه نمیدم ولی علاقه ای به حل این اختلاف هم ندارم....یه اتش بس

پس هردوتامون اینو رعایت میکنیم ک چه اینجا چه خانواده برتر دیگه این موارد رو مطرح نمیکنیم

یعنی اگر کسی از من پرسید قضیه دعوا چی بود حتی اگر خوداقای نجفی یا خانم هاوژین هم پرسید نمیگم بخاطر تو بوده.میگم یه چیزی بین خودمون بود و تمام شد...از توهم دقیقا همین انتظار رو دارم

چون واقعا چنین دعواهای پیش پا افتاده ای در شان دوتا انسان بالغ نیست

پس توضیح..معذرت خواهی...و...باعث شروع دعوا میشه

یعنی اگر درباره این قضیه کوچکترین چیزی نوشتی که حتی بد هم نبود حتی تعریف منو هم دادی تو این قضیه بازم من حق دارم دعوا رو شروع کنم

بنابراین به این قوانین پایبند باش و دیگه هیچ حرفی درباره وقایع پیش اومده نزن....یه اتش بس

درمورد صفحه مرد شب هم اصلا برام مهم نبود صرفا میخواستم به اهداف خودم برسم که رسیدم...حالا اهدافم چی بود بماند..

حتی بعد از اینکه قضیه بین ماهم تموم شد تو تل و...بهم پیام دادن...که ازشون حمایت کنم و برعلیه شما صحبت کنم که گفتم علاقه ای به اذیت کردن تو و...ندارم و گرنه میتونستم بیشتر هم گیر بدم

خلاصه اگر این اتش بس که هیچ صحبتی دیگه از این قضایا نشه حتی اگر کسی سوال کرد رو قبول داری هیچ توضیح و صحبت طولانی ننویس لطفا فقط یه پیام کوتاه بفرست و برای شروع بگو werewolfعزیز مدیر این وبلاگ پیام بالاییت رو هم پاک کنه منم میگم پیامامو پاک کنه تموم شه بره

زشته دوتا ادم بالغ اینجوری بچه بازی دربیارن...

اگرم قبول نداری و میخوای باز غر بزنی و طومار بنویسی که بازم نتیجشو خودت میدونی...

فعلا

یاعلی

 

 

 

۰۸ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۷:۴۶ بهلول دیوانه

Werewolfعزیز شما کدوم کاربر قدیمی هستید؟

پاسخ:
لطفا اجازه بدین نگم . اینطوری ترجیح میدم . ممنون 🌹

به بهلول دیوانه

 

سلام

اتفاقا میخوام برات طومار بنویسم خخ

نگاه کن بذار مثل دوتا آدم قشنگ حرف هامو را بزنیم و بعد پیام ها را پاک کنیم و آتش بس کنیم 

هر وقت خواستیم حرف بزنیم همیشه مثل الآن با تهدید بود و اگه ادامه بدی فلان میشه و بهمان میشه

 

 

اتفاقا آدم ها توی زندگی باید خیلی وقت ها وقتی بحثی پیش میاد بشینند در موردش صحبت کنند و دلخوری ها بر طرف بشه نه اینکه بگند ولش کن و حرف نزن

نصیحت برادرانه را خوندم و قابل احترام اما بذار من هم ی نصیحت بکنم اگه با این اخلاق بخوای وارد زندگی مشترک بشی پس فردا همسرت از چیزهایی که توی دلش مونده و نگذاشتی صحبت بشه  و ته دلش هیچی نمونه ناراحت میشه و وقتی روی هم تلنبار بشه مشکل ساز میشه و تبدیل به ی زخم قدیمی و کهنه میشه که درمان نشده و اگه هم بخواد درمان بشه اصلا خوب نمیشه و یا هیچ وقت مثل روز اولش نمیشه 

 

خودم هم دوست ندارم ادامه پیدا کنه اما دوست ندارم همین طوری الکی تموم شه بره

بله دوتا انسان بالغ سر این بحث نمیکنند اما ی انسان بالغ هم سر این ماجرا فحاشی نمیکنه که تو کردی و سر این موضوع دعوا راه بندازه

تو خیلی خودخواهی  که این رفتار را میکنی

اول ادب داشته باش و وقتی وقت میذارم و میخوام دوستانه حرف بزنم نگو طومار مینویسی و احترام خودت را نگه دار

من بهت بی احترامی نمیکنم که این طوری حرف میزنی

تو فقط بلدی بی احترامی های بقیه را ببینی

آتش بسی ندیدم 

تو بعد از اون ماجرا و حرف های ما توی تلگرام تا همین آخر داشتی ادامه میدادی

توی صفحه ی مرد شب

کدوم آتش بس ؟

اتفاقا تو برات مهم بود و اون ماجرا را بزرگش کردی و من اصلا روحم خبر نداشت تا اینکه دیدیم ی کاربر با اسم بهلول دیوانه شروع کرد به تحقیر و فوش دادن و بعد خودت گفتی من همون آریو برزنم با تحقیر هم گفتی و یادم هست

اتفاقا من این چیزها اینقدر برام مهم نیست که از وقتی که بحث کردم با مرد شب و قرار شد بحث تموم بشه من تموم کردم و نمیدونستم طرفدارهاش رفتند توی وبلاگ پست میذارند و اون قدر برام مهم نبوده که وبلاگ اون شخص نرفتم و همون اوایل که پست گذاشته بود دیدم 

اما رفتارهای خودشون باعث میشه بخوام ادامه بدم و سر فرصت باید برم اونجا ببینم کی چی گفته .

بگذریم

خب خانم هاوژین از کجا خبر داشت که اون پیام را دقیقا بعد از اون تهدیدت بذاره ؟ کاربر هاوژینی که دیگه ازش خبری نیست و دقیقا بعد از اون پیام خصوصی ما میاد دقیقا پیام را میذاره که تو منو ازش ترسونده بودی و میخواستی منو امتحان کنی !

 

فقط جواب این دوتا سوال را بده

از کجا میدونست ما با هم تو تلگرام حرف زدیم ؟

خب حتما خودت بهش گفتی این کار را بکنه و در اهدافی که در سرت داشتی به تو کمک کنه و منو بخوای اذیت کنی . نه ؟؟؟

پس الآن یا نیست و تو بهش گفتی برا اون قضیه بیاد پیام بذاره و یا هست اما نام کاربریش هاوژین نیست

فقط میخوام بدونم کاربری که این همه وقت گذاشتم برنامه نوشتم برای کنکور توی اون نقشه ی تو دست داشته یا نه 

میخوام بدونم مثل تو باید تا ابد دورشو خط بکشم یا نه

من کاربری که دوست داشته باشم نقد میکنم و مرد شب را دوستش دااااشتم که نقد کردم . کاربر پرینازم را ی چیزی خوب توی پیام هاش حس کرده بودم که نقدش کردم

 

بعد از کدوم قضیه خواستند ازشون حمایت کنی ؟ ( ماجرای صفحه ی مرد شب ؟) هه

خود مرد شب که از این کارها نمیکنه چون باهوش تر از این حرفاست که خودش را درگیر کنه و نوچه هاش این کار را میکنند

 

افرادی که توی پیام هاشون از اسلام میگند و آیه قرآن میارند اما رفتار و کردارشون به اسلام نمیخوره 

 

آزار و اذیت دیگران و بعد فاز بردارند که ما دوست داشتیم که نقدت نکردیم ( یعنی منو ) و اگه میگفتیم معتاد مشیدی و افسرده میشدی و من به مرد شب گفتم پسرآریایی پسر خوبیه و از این حرفا تا بگند بله ما طرفدار مرد شب نیسیتم و ی طرفه به قاضی نمیریم اما در باطن دقیقا خلاف این اتفاقی میفته

از ریاکاری متنفرم

مرد شب هم به شوخی نقدش کردم اما نمیخواد رفتار به دور از اسلام خودش را بپذیره و اومد الکی گندش کرد و امیر رضا شلوغش کرد

اگه آدم تو مجازی نخواد درس بگیره و نقد بشه باید بره ی فکری به حال خودش بکنه

 

 

۰۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۶:۱۳ بهلول دیوانه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

وقتی گفتم پیام اخرت باشه یعنی پیام اخرت نباشه باز اخلاقم برمیگرده

گفتم که هیچ علاقه ای به حل اختلافات ندارم...یعنی:

هرچیزی قبلا شنیدی اگر دفعه بعد هم اسم منو تو خانواده برتر بیاری یا قضایای قدیمی رو بخوای ادامه بدی همونو باز میشنوی...

 

خواستی بشین سر جات نخواستی هم خودت ضرر میکنی...به تجربه تا حالا بهت ثابت شده که کسی که ضرر میکنه تویی ن من😉

من احترامی برات قائل نیستم که برات چیزی رو توضیح بدم پس احترام خودت رو حفظ کن و وقتی مثل یه پسر خوب گفتم ساکت باش یعنی ساکت باش

اتش بس یعنی همین....

هی هم نگو چرا فلان کار رو کردی چرا بهمان کار.....دوس داشتم بازم این بحث ادامه پیدا کنه بازم اونکارارو انجام میدم

بازم یه فرصت بهت میدم که احترام خودت رو حفظ کنی

وگرنه نتیجش همونه که قبلا بود...

منتظر پاک شدن پیام ها هستم ***** ********😉

 

 

 

۰۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۶:۲۴ بهلول دیوانه

به werewolf

اوکی.هرطور راحتی برادر🙏

خوشحال شدم از اشناییتون🌹

موفق باشید

پاسخ:
🌹🌹🌹

به بهلول دیوانه

 

خفه شو 

ادب و شعور خودت را میرسونی

منم برات احترامی قائل نیستم دیگه

مثل خودت باهات حرف میزنم

 

من ضرری نکردم

اینکه چهارتا کاربر ریا کار و خودخواه و مغرور و از خود راضی منو دنبال نکنند باعث افتخاره نه ضرر

تو بشین سرجات سیرابی

اون قدر ضعیف و بد بخت هستی که وقتی ی نفر پولت را میخوره تهدید ناموسیش میکنی 

اگه ضعیف و زپرتی نبودی میرفتی اونجا اون مرد را با چاقو میزدی ماتحتشو پاره میکردی نه اینکه تهدید ناموسیس کنی

تو با اون مرد کار داشتی چیکار به ناموسش داشتی که بخوای هکش کنی و عکس ناموسش را پخش کنی

ی جاش چاقو میزدی تا روش نشه تو دادگاه نشون بده

اینجا هم برام قلدر بازی در نیار زپرتی

احترامت را نگه میداشتم اون طوری حرف میزدم

من صبرم زیاده . تنها کاربری هستی که صبرم را لبریز کردی

دستم بت برسه با زنجیر همچین رو گردت میزنم که نفست بالا نیاد

منم دوست دارم

از این به بعد مثل خودت باهات رفتار میکنم

 

به muhammad

 

اتفاقا تو اگه بخوای تو خانواده برتر اسم منو ببری قارقاریت میکنم

 

من با تو کاری نداشم و برام مهم  نیستی که بخوام اسم تو رو ببرم

تو عقده داری , سادیسمی بدبخت

برو پیش ی روانشناس که دوست داری یکی را اذیت کنی و تحقیرکنی وقتی خودت هر ....ی خواستی میخوری و بعد وقتی یکی نقدت میکنه به پته .... برمیخوره

فکر کردی من از ی آدم بیش*** و عقده ای مثل تو معذرت خواهی میکنم

من هرکی شعور داشته و احترام خودش را نگه داره ازش معذرت میخوام   ( اگه از روی خامی و یا ناخواسته بی احترامی کرده باشم و بعد به این نتیجه برسم اشتباه کردم ازش معذرت میخوام ) 

اما از آدمش نه امثال تو

مثل تو قلبم سیاه نیست که بخاطر اشتباهم معذرت نخوام

اون کاربرهایی هم که معذرت خواهی کردیم و بخشیدیم خییییلی باشعور بودند . 

وقتی با یکی بحث میکنم به قلبش نگاه میکنم

به خرده شیشه داشتن و یا نداشتنش

منم تا ابد احترامشون را دارم

کاربر غزاله که با اینکه بعضی پیام ها نقدشون کردم اما با ادب اند و عقده ای نیستند ( اگه بی حجابند و رک و راستند اما ذات پاکی دارند و جنسشون خرده شیشه نداره )

اونقدر برام قابل احترام اند که حتی ممکنه از افرادی که تا حالا باهاشون بحث نکردم احترام بیشتری براشون قائل باشم

مرد شب هم رفتارش مردونه س و خاله زنگ نیست اما مشکلش خودخواه بودن و زرنگیش بود که نقد کردم حالا میخواد بپذیره و یا نپذیره , من مثل تو نیستم که اسم این چیزها را بذارم ضرر 

آره منم درست درست نیستم

ادعایی ندارم 

دوستانه نقد بکنند و واقعا خوب یکی را بخواند ( نه برای تخریب ) من انتقاد اون فرد را روی چشمام میذارم

تو هم خودت را جدی نگیر 

من اصلا وقت نمیذارم بخوام در مورد تو توی خانواده برتر صحبت کنم

این تو هستی که چپ و راست میای و میری و دور و بر من زر زر میکنی

مثل پشه سه پا تو تاریکی زر زر میکنی و وقتی لامپ را روشن میکنند غیبت میزنه و فکر میکنی زرنگی و میای تو صفحه مرد شب به در میگی تا دیوار بشنوه و این طوری منو خطاب میدی

 

اصلا برام مهم نیستی که بخوام از تو توی خانواده برتر حرف بزنم

من کی این کار را کردم که بخوام بد ی کاربر دیگه را به ی کاربر دیگه بگم ؟

کی در غیاب اون کاربر طرف را نقل مجلسش کردم ؟

میرم در حضور خود اون شخص به خودش میگم چیکار باهات دارم 

تو هستی که غیر مستقیم مثل جسد میپری وسط و متلک میپرونی

اتفاقا دقیقا این تو هستی که دور و بر من تاب میخوری

اونقدر تاب بخور تا سرت گیج بره

 

 

به بقیه 

این پست ها هم بخاطر خاله زنک بازی که طرفدارهای مرد شب راه انداختند اومدم گذاشتم و چیزهایی که رفتند گفتند و برای خودشون بریدند و دوختند

و بخاطر اینکه روی کاربر  werewolf را زمین نندازم و شرمنده ی کاربر رعنا هم که بخاطر من وارد این بحث شدند نباشم 

وگرنه بعد از اینکه قرار شد بحث توی صفحه ی مرد شب تموم بشه در پی این نبودم که بخوام دوباره بپرم به مرد شب و ادامه بدم

کاربر  werewolf هم میدونند

خودشون میدونند نمیخواستم بخاطر کنکورم در این مورد پست بذارم و اصلا حسابی هم با امیر رضا که مثل جسد پرید وسط  بحث نداشتم

 

 

۰۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۸:۵۱ بهلول دیوانه

😂😂😂😂😂

الحق که ترحم انگیزی!!!

کسی که میگه با مشت میزنمت و وقتی تو صفحش کامنت میذارم که اسم و شهرتو بفرست به اقای نجفی میگه کامنتمو پاک کنه  الحق که ترحم برانگیزه!!

تو اینقدر ترسویی که اسم شهرت رو هم مخفی میکنی بعد قد قد هم میکنی؟😂

زنجیر میندازی دور گردنم؟😂😂😂اینم مثل همون مشت زدنته😂

محض اطلاعت نیازی نیست اسم شهرت رو هم بگی چون خودم اسم و فامیل و شهرت رو فرستادم تو صفحت اقای نجفی تایید نکرد 

اینجا هم اسم و فامیل رو فرستادم باز werewolfعزیز تایید نکرد

بنابراین تا وقتی که اداب معاشرت بلد نیستی و نمیفهمی ساکت بودن یعنی چی ترسو هم هستی قد قد نکن😀

میخواستم ادبت کنم مثل امیر رضا که عصبانیش کردی گفت اگر دم دستم بودی یه چک میزدم تو گوشت که اداب رو یاد بگیری

بعد دیدم اونقدر کند ذهن و بی تربیت و لوس و لجباز هستی که خودت بدبخت عالمی

غزاله هم بخاطر دشمنی با من ازت طرفداری میکنه وگرنه اونم میدونه چه اسکلی هستی

هرکس ازت یکم تعریف کنه فورا مرید همون شخص میشی درصورتی که من یا مرد شب بیش از هرکس دیگه ای تحملت کردیم و سعی کردیم اذیتت نکنیم

بزرگترین اشکال انسانهای نادان اینه که دوست و دشمنشونو نمیشناسن

وگرنه وقتی بهت گفتم ساکت شو تا احترامت از بین نره خودت می گفتی چشم

یکم ماهی بخور اون ای کیو پایبنت رشد کنه حداقل دراینده کسی کلاه سرت نذاره وگرنه فردا هرکس دوبار تعریف میده بعدم یه کلاه گشاد میذاره سرت توهم همه جا ازش تعریف میکنی بقیه تو دلشون میخندند که این پسر چقدر سادس😆😊

ببین دقت کن باز حرف زدی و خواستی توضیح بدی همون ارزوی موفقیت همکه برات کردم باز تبدیل شد به سرکوفت...سرکوفتی که حقته بابت ساده بودن..

اینه نتیجه گوش نکردن حرفم...

من الان دارم میخندم تو داری حرص میخوری😂همش هم بخاطر اینه که به حرف دیگران گوش نمیدی و لوسی

😒

موفق باشید

 

به  muhammad

 

برای اینکه اسم و شهر من به تو ربطی نداره که بخوام بذارم تو سایت عمومی

 

تو اسم و شهرتو بذار

 

البته شهرت 6 حرفه و کلمه ی اولش هم ب هست

بقیه ش را هم بگم ؟

 

تو کار خاصی نکردی که اسم و شهر منو فهمیدی

تو صفحه ام پیام های من بخوندی و فهمیدی

اسمم هم وقتی بهت پیام دادم توی تلگرام اومده

من تو تلگرام اسم و فامیل خودم را میگذارم

تو ی آدم مریضی و شعور نداری که نباید اسم و فامیل ی نفر را بذاری

تو خط قرمز ها را رعایت نمیکنی یا من ؟

برای کاربرهای اینجا لازم باشه آدرس پیامم را میذارم که چی بهت گفتم و بخاطر چه حرف مسخره ای بهت برخورده , البته از توی عقده ای بیش از این انتظاری نیست

قلبت سیاهه

من آداب معاشرت بلد نیستم یا تو ؟

اگه این آداب معاشرته همون بهتر که بلد نیستم

هرچی بهت هیچی نگفتم اما پررو تر و پرروتر میشی 

خواستی بیایی با وازلین خودتو چرب کن .

وای ننه با تربیت . با تربیت کی بودی تو ؟

خانم غزاله هم اتفاقا از من تعریف نکرد و بحث داشتیم با هم اما حل شد و ادب و شعور ایشون باعث شد من احترام بذارم

اگه خانم غزاله اینجا هستند بیاند رک و راست بگند که برای چی در این مورد از من طرفداری کردند 

 

تو چون یکی از هم استانی هات که شهرشون کنار شهرتو هست از من طرفداری کرد داری میسوزی

من همیشه از خون گرمی جنوبی ها شنیده بودم اما تو استثنا هستی

چندتا از فامیل های خودمون جنوبی اند 

 

بله شاید من نادان باشم اما هرچی هستم بی چشم و رو و نامرد و پست فطرت نیستم که در لباس دوست بیام جلو اما دشمن طرف باشم

و هرچی هستم مشخص میکنم

اره من ساده م 

رک و راستم 

دوست دارم .

به تو ربطی نداره

تو نمیخواد برای من آرزوی موفقیت کنی . از دعا گربه چی بارون نمیاد

بقیه هم اگه بخواند این طوری سر من کلا بذارند پست فطرتی و هفت خط بودن و دو رو بودن خودشون را نشون میدند

 

اونقدر بخند تا شلوارتو خیس کنی 

 

شبت بارونی😂😂😂

۱۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۳:۳۸ بهلول دیوانه

😂

بابا زرنگ

حقتو خوردن تو کنکور

سال دیگه هم کنکور.اره؟😉

 

۱۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۳:۴۰ بهلول دیوانه

سلام و شب بخیر به werewolf

داداش بحث ما اینجا تموم شد

لطفا غیر از کامنت اخرم تمام کامنتام رو تو این صفحه پاک کن

ممنون و موفق باشید

 

پاسخ:
سلام. داداشم اول شما به اون رفیق لاشیت بگو کامنت های آناهیتا رو بپاکه 
یا لااقل آدم باشه نترسه کامنتای منو کامل و بی سانسور پابلیک کنه
منم قول میدم کامنتای تورو پاک کنم
بوس بوس موفق باشید
۱۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۲:۴۷ بهلول دیوانه

بهwerewolf

سلام😐

هرطور راحتی😊

پاسخ:
😆😆😆⚘⚘

به muhammad

 

تو باشی نخوای اسم شهر منو بگی و فکر کنی فقط تو اسم شهرمو بلدی

آره و آجر پاره عزیزچی

سال دیگه هم کنکور و دانشگاه ترکیبی پررو

به تو ربطی نداره

من کنکور دوس 😜

من با تو بحثی ندارم خودت دوست داری ادامه بدی و بعد میگی تمومه

تو با من کاری نداشته باشی من تا قیام قیامت هم وقت برا تو نمیذارم

پایان بحث را اعلام میکنم

اگه خواستی بازم بحث کنی مشکلی نیست

پیام هام هم لزومی نمیبینم پاک بشه

از چی میترسی؟

دفعه بعدی ادب را رعایت نکردی اسکرین شات ها تلگرام که باهم حرف زدیم را هم میذاریم اینجا پست بشه

هرچی بهت احترام میذارم و میخواستم کدروت پیش نیاد اما زبونت زهر داره و با تحقیر و تمسخره

تو خیلی دوست داری با تهدید یکی را خوار و خفیف کنی و به التماس کردنش بندازی و بعد هم بزنی تو سرش اما من مثل تو نیستم

اگه ببینم اشتباه کردم و یا خامی کردم از طرف اون شخص معذرت میخوام

نمیشه که معذرت نخوام

برا این چیزها غرور ندارم

اینجا غرور درست نیست

من خواستم ازت معذرت خواهی بکنم اما تو تحقیر کردی و مسخره کردی

یادت میاد توی تلگرام ؟

تو خودت هرکاری دلت خواست میکنی و بعد میزنی تو سر یکی که یکم کارش باب میل تو نبوده . 

خودت را درست کن

آدم کینه ای در عذابه

اتفاقا اون که در عذابه تویی

منم نمیخوام اذیتت کنم و سادیسم ندارم منتهی تو دوس داری بحث ادامه پیدا کنه 

منم زیر بار تحقیر و تمسخر نمیرم

احترام بذاری احترام میبینی

سادیسم ندارم بخوام اذیت کنم

 

برو به سلامت

ان شاء الله که معلم خوبی باشی , معلمی شغل خدمت به  سواد مردمه

و خیلی ارزش داره . در این راه موفق باشی

عبادت به پهنای سجاده نیست

عبادت به اخلاص نیت نکوست 

عبادت به جزء خدمت خلق نیست

به پسر اریایی

تو فکر میکنی من چون اسم شهر منو بلدی جواب نمیدم؟😂

اسم شهر من بهبهانه اسکل یکی از شهرهای خوزستان با ۲۰۰هزار نفر جمعیت و قومیت اکثرا لر اقلیت فارس

عا خب بعدش؟

اگر حوصلتو ندارم چون کار و زندگی دارم به خدا😉

چتای تلگرام؟نداشتیشون پیام بده یبار دیگه خودم بفرستمشون برات😄

البته یه تعدادشو دارم چون پیامها رو پاک کردی😄

اینم ای دی csvsgev@

اره خودم میدونم چقدر به کنکور علاقه داری 😄علاقه نداشتی که چهارسال نمی خواستی پشت کنکور بمونی حالا سه ماه دیگه مونده دندون پزشکی نشد فدا سرت پزشکی نشد اشکال نداره داروسازی نشد جهنم ضرر فیزیوتراپی نشد اشکال نداره هوشبری و اتاق عمل هم نشد که نشد حداقل علوم ازمایشگاه ازاد زابل قبول شو دیگه😄

ولی حتما تو تل پیام بده دلم تنگ شده برا داستان های اجدادت😉

به Muhammad

 

هر هر هر 

 

 

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">