wereWolf

🛇سانسور شده های خانواده برتر 🛇

wereWolf

🛇سانسور شده های خانواده برتر 🛇

《محیطی برای انتشارسانسورشده های خانواده برتر》

📞ارتباط بامن :
🎃telegram : @wereWolf_2
🎃mail : wW.Pumpkin2@gmail.com 📧

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
آخرین نظرات

آتش بس

يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۹، ۰۵:۳۸ ب.ظ

سلام 

درجریان هستید که طی اتفاقات اخیر در وبلاگ خانواده برتر بین تعداد نه چندان کمی از کاربران مقداری دلگیری بوجود امده 

هدف اصلی من از ایجاد این محیط ، چیزی نیست جز خاتمه دادن حقیقی به این داستان های بچه گانه و آشتی کنون بین کاربران 

چرا که خواهش ها و هشدارهای جناب نجفی محترم گویا روی عده ای چندان  تاثیر گذار نبوده 

بطور ویژه از دوست عزیزمون امیررضا خواهش میکنم مطالب آزاردهنده و نظراتی که نام بردگان از انتشار اونها رضایت ندارند رو حذف کنند 

درحال حاضر و فعلا ،  تنها به یک خواهش دوستانه اکتفا میکنم 

خواهش میکنم همکاری کنید

قصد ما به هیچ عنوان جنگ و دعوا نیست و نخواهد بود . 

. امیدوارم همگی درک کنید 

امیدوارم دوستمون آقای امیررضا به توصیه بنده عمل کنند و مطالب خشونت آمیز رو حذف کنند 

 

راه ارتباطی بامن در تلگرام :  

werewolf_2@

۹۹/۰۱/۳۱ موافقین ۵ مخالفین ۱۳
were Wolf

نظرات  (۲)

مثل اینکه دوستمون امیررضا مایل به همکاری نیست 

تا 12 شب بیشتر فرصت نداری عزیزم 

حذف نکنی جواب و دفاعیه های مظلوم واقع شدگان رو منتشر میکنم !!!

سلام ، اون کسی که تو وبلاگش بمن گفته از دوست پسرت دفاع کردی مرد شبه ؟؟ 

من ادرس وبلاگش رو ندارم میشه بدید ببینم چی زر زر کرده بعدش اگه جوابی داشتم مینویسم 

اتفاقا دوسه بار پیام براش نوشتم تایید نکردن 😠

 

پاسخ:
سلام دوست عزیز 
چه بهتر که ندارین
نظر منم اینه که آدرس وبلاگش رو نداشته باشین و چیزی نخونین که بخواین عصبانی بشین و وقتتون رو حروم شون کنین
چون اونها دقیقا همینو میخوان
بازم هرطور دوست دارین
 فکراتونو کنید اگه جدأ تصمیم دارین به اون فحشکده😂 سر بزنین مجددا خبر بدین 
به هرحال نظر خودم اینه که به کلیه چپ تون بگیرین😂
بدرود


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">