wereWolf

🛇سانسور شده های خانواده برتر 🛇

wereWolf

🛇سانسور شده های خانواده برتر 🛇

《محیطی برای انتشارسانسورشده های خانواده برتر》

📞ارتباط بامن :
🎃telegram : @wereWolf_2
🎃mail : wW.Pumpkin2@gmail.com 📧

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
آخرین نظرات

به Amir reza 🌾 جون

يكشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۱:۲۲ ق.ظ

سلام به امیررضاجونم😂

 خوبه چه عجب عزیزم😂 انتظارم به سر رسید

 خوشحال شدم حقیقتا

اتفاقا منم به نیت پابلیک شدن نوشته بودمشون

میخواستم بت بگم مرسی بابت دموکراسی حاکم بر وبت! ولی رفتم دیدم یه جاهای قشنگی رو ستاره زدی فهمیدم نه بابا! انگاری توهم مثل نجفی دیکتاتوری! 😥😥😔

اینجور که تاحالا دیدم گویا فقط تو وبلاگ خودم دموکراسی برقراره 😋

ای بابا  کاش جاهای خوب خوب شو سانسور نمی کردی دیگه ضدحال شد

اینجوری که نمیشه داداش .... همونجاها که خوب به بازدید کننده ها شناسوندمت ، ستاره زدی ! ناقصه که... چقدر حیف شد !! بعضی کامنتهام دوپهلو میشه برداشت کرد !

 ای شیطون 😊

بلای کی بودی 😉😉😉

به مستر امیررضا

داداش جان ما ستاره هامو وردار

جاهای بد بد رو عمدا پررنگ کردی😂😂😂 ولی قسمت های مودبانه و محترمانه که به ضرر خودت بوده رو ستاره می زنی سانسور میکنی ؟؟ وات د فاز حاجی 🙄

اگه میخوای بازی کنیم که منم اسکرین شات چت های تورو تو تلگرام دارم میشه بزارم تو وبلاگم . هرچند خب انجام نمیدم چون رسم جوونمردی این نیست . منتی هم نیست بابتش راحت باش شما .

نمیگم بد کردی پابلیک کردی ها نه ! اتفاقا خیلی خوب کاری کردی ممنونت هم هستم . خواسته ی خودمم همین بود .

ولی نه اینجوری ناقص آخه😐

بیا یه حال دیگه ای هم به ما بده ستاره هارو وردار

از چیزی میترسی ک ستاره زدی؟؟

دیکتاتور نباش دیگ

جونِ حسین ؟؟ وردار ستاره هارو ؟؟ 😆😆

فرق من و شما اینه که من هرگز تو وبلاگم یا محیط عمومی ، ناسزا و حرف زشت به خانم ها نمی زنم و دل نمی شکنم ولی شما بدون رضایت اون خانم هایی که اسم آوردی ( بیش از سه مورد) بدترین حرف هارو علیه شون دروبلاگ عمومی خودت منتشر کردی . و دلخوری بوجود اوردی . اینارو میگم شاید یک ذره تو تنهایی هات پیش خودت وجدان تو قاضی کنی و روی حرف هام جدی فکر کنی . من از اول هم قصد جنگ و دعوا نداشتم بارها هم قبل گذاشتن این پست ها بهت اینو گفتم اما تو لجبازی . اون دوستت آناهیتا تو وبلاگت کلی حرف بار من کرد من بایه کامنت توی وب خودت پاسخ دادم . منم می تونستم مثل خودت پا روی شرف و غیرتم بذارم و بیام تو وبلاگ عمومی خودم که روزانه ۵۰ نفر از وبلاگ نجفی میان توش و می بینن هرحرفی دلم میخواد به اون دختر بزنم اما مشکل اینجاست که من مثل تو نیستم . بااینکه اون دخترهایی که تو فحش بارشون کردی و ابروشونو بردی ، فقط نظر مخالف تو دادن و حتی توهینی از قبل بهت نکردن ! اما اون دختر بی ادب اناهیتا ، هرچی دلش خواست بمن گفت ! باوجودی که من هرگز حتی مخاطب قرارش نداده بودم و نمی شناختمش از قبل !  من درقبال دخترها خیلی منعطفم و کوتاه میام . اما تو چی جناب ؟؟ تو فقط ادعا داری ! 

۹۹/۰۲/۰۷ موافقین ۴ مخالفین ۱۲
were Wolf

نظرات  (۶)

سلااااااام were wolf

چطوری ؟ 

نظر تو درباره کار نجفی چیه؟ رفته نظر دادن و محدود کرده ب اعضا بیان !

من ک فک میکنم بهترین کار و کرده . اونایی ک مث نجفی فک نمیکردن وقتشون و هدر میدادن تو وبلاگ نجفی ! کلا بحث کردن با جماعتی مث نجفی اب تو هاون کوبیدنه ! من خودم شاهد بودم نجفی تو خیلی بحثا حرفی واس گفتن نداشته . جواب سوالایی ک ازش پرسیدن نداشته بده ولی بعد این همه سال هنو رو باورا ب قول خودش ۶ سال پیشش مونده !!!! این یعنی قلوه سنگ بودن ! یعنی متحجر بودن ! بقیشونم ک مث نجفی ان دقیقا همینطورن ! بحث کردن باشون بی فایده و وقت هدر دادنه . کسی ام نی بعدا اون بحثا رو بخونه ک ادم ب امید اون  بحث کنه . چون تا حالا یادم نی موضوعی سرچ کرده باشم وبلاگ نجفی اومده باشه بالا  !!!

در کل نجفی ب مخالفاش کمک کرد ک وقتشونُ الکی هدر ندن و برن پی زندگیشون ! الانم فضا وبلاگش خیلی خوب و صمیمی شده . همه مث هم 😁😁 گل میگن گل میشنفن ! 😁  

ی جوری ام جواب منتقداش و داد ک فک نکنم دیگه برگردن ! (موفق باشید) !! 🤣🤣🤣🤣 ماها هر وقت میخایم ب کسی بگیم بکن بیرون از خونه میگیم (خوش اومدی) نجفی گفت (موفق باشید) 🤣🤣 .

بعد ور ولف مگه این سایتا خبری نظر دادن توشون آزاد نی؟  والا اونا با حجم خیلی بیشتری نسبت ب نجفی کار تایید و سانسور نظر و انجام میدن انقدم مث نجفی غر نمیزنن ! 

راستی کدوم بیکارایی ان میان هی ب پستای تو منفی میدن میرن ؟؟🤣🤣🤣🤣🤣   دار و دسته مرد شب و فداییاشن لابد! 🤣🤣🤣🤣

این پست تو قعر بود گفتم ی نظر توش بنویسم از قعر درارمش بیرون !!

 

 

پاسخ:
سلام 
به نظر من که به ضرر خودشه . بازدید و کامنت زیر پست های وبلاگش کم کم داشت بالا میرفت ؛ شدیدا افت کرد با اینکار . با وجود جو مزخرف و تم مذهبی و مخاطبای بی اعصاب، به ِآینده ی وبلاگش امید داشتم . اونم فقط چون عده ی نه چندان کمی از ایرانیا یجورایی باهاش ارتباط برقرار میکردن .حداقلش این بود تو این کشورِ بسته ، یه جایی پیدا کرده بودن که میتونستن بدون شناخته شدن مشکل شونو مطرح کنن مشورت بگیرن و حرف دلشونو راحت بزنن. ولی دیگه نه امید چندانی ندارم. حتی خودمم از وقتی برگشته بودم روزی یه بارو به وبلاگش سر میزدم . الآن شده هفته یه بار . دیگه همه میدونن آدم فحاش و بی اعصاب همه جای دنیا هست ؛ خصوصا در ایران امروز با این اوضاع ارز و شغل و...  که دهن همه رو صاف کرده خداییش  !! بنظرم کار جالبی نبود این محدودیت جدید . ولی خب ضررش به وبلاگ خودش میرسه بیشتر ، تا بقیه ؛ حیف شد ... 
اما از یک طرفم خوب شد چون تکلیف همه رو رسما روشن کرد ؛ کسی که عقاید و سبک زندگیش با صاب وبلاگ میخونه ، اونجا میمونه عضو بیانم میشه نظرشو میده استفاده هم میکنه خیلیم بهش خوش میگذره . اوناییم که این مدلی حال نمیکنن و اعصابشون از خوندن نظرات ** یه عده خراب میشه ، حضورشون خیلی کمرنگ تر میشه مثل خودم . و حتی عده ای میرن و برنمیگردن . حداقل اینجوری ارامش همه بیشتر میشه . 
ماهایی که با عقاید خود صاب وبلاگ و مخاطباش هم مشکل داشتیم ، به امید پیداکردن همفکران خودمون و از وجود هم استفاده کردن اونجا بودیم .بخاطر اینکه تنوع نظر توش بود .  الآنم که تکلیف مشخص شد جای ماها اونجا نیست . چون به بحث های بی نتیجه کشیده میشه . و اعصاب خوردی حتی فحاشی و دوقطبی شدن ها پیش میاد . بهتر . همین جمعیت یکدست و یک رنگ بهتره براشون . جنبه نداشتن . ضررشم خودشون می بینن . وقتی همه کاربرای وبلاگش عین هم باشن ،  نظرهاشونم عین هم میشه !! این وضع برای یه وبلاگ به اصطلاح مشورتی ! اصلا خوب نیست . فضایی که اسمش محیط مشورتیه ، حضور اقشار مختلف با طرزفکرهای مختلف و زوایای دید مختلف توش ضروریه ؛ وقتی سوالی پست میشه ، وجود آدمایی که هرکدوم قضیه رو از زاویه دید خودشون تحلیل کنن واجبه ! تا سوال کننده بتونه روی نظرات مختلف حسابی فک کنه و تهش خودش به بهترین نتیجه برسه ! این مدلی که الآن اینا درست کردن همیشه یه مدل جواب گیر آدم میاد  .نه کسی چیز جدیدی یاد می گیره ، نه بحثی اتفاق میفته ، نه کسی تفکر میکنه ! وقتی قراره آدمای مختلف با دبدگاه های مختلف یه جایی باشن ، بدیهیه که تو هر موضوعی مطرح میشه بحث و اختلاف پیش میاد ! وقتیم اون آدما ایرانی باشن ، بدیهیه که اعصاب ندارن و کار به جاهای باریک میکشه ! راهش پاک کردن صورت مسئله نبود ؛ اما متاسفانه مدیر اون وبلاگ همین کارو کرد. مخالفین رو غیرمستقیم حذف کرد با اینکار .
والا وقتی بگن برا نظردادن ، عضو بیان شدن واجبه ، یعنی رسما شماره تلفن تو باید بدی دست شون تا اجازه اظهارنظر داشته باشی !! خب مشخصه کسی که با  آرمان های امام حال نکنه ، می ترسه شماره شو بذاره وسط ! وقتیم شماره میدی بهشون دیگ نمیتونی هرچی دلت میخواد بیای بگی و بری !! این یعنی همون غیرمستقیم حذف کردن غیرمذهبیون .
 بیخیال ..... بذار این راهو برن ببینن تهش به کجا میرسه 
ولی من به خود نجفیم گفتم اگه واقعا مشکل کمبود وقته ، یه ادمین معتمد ، یه دستیاری چیزی بیار کمک دستت باشه ؛ چون اینجور پیش بره زحمت ۸ ساله اش برا محبوب کردن و معروف کردن وبلاگش به فنا میره . اما خب ، دقیقا جواب منم همون موفق باشید !! همیشگی بود 😒😒😒
دیگه چی بگه آدم ... صلاح مملکت خویش خسروان دانند . 
اون سایت های خبری که گفتین ، قطعا توسط بیش از یک نفر اداره میشن . واسه همین سرعت عمل و دقت و حوصله شون بیشتره . ولی وبلاگ خانواده برتر ، مدیرش دست تنهاست کسیو هم لایق همکاری نمیدونه 😀😀😅
 در مورد اون بیکاران گرامی که به پستها منفی میدن ، قطعا میدونم کی ها هستن ، همون پنج شیش نفر اصلی (بروبچ تیم رضا کاپیتان😂) هستن. دوسه تاشونم خیلی دوست دارن تو نظرسنجی ها شرکت کنن ، چندبار منفی میزنن 😀 هم با گوشی هم سیستم 😉😂





سلام علیکم
البته آقای نجفی ی بار دیگه ام همچین طرحی پیاده کرد ک تا ی مدت کوتاه بیشتر دووم نیورد و برگشت ب حالت اولیه . ب چن دلیل . یکی اینکه موضوعات وبلاگ اونقدر جذاب نیستن ک آدم ب خودش زحمت عضو شدن بده . ی دلیلشم ایرانی بودن بیانه . منم با ور ولف موافقم واقعا ی جایی مث وبلاگ نجفی لازمه ک مردم ازادانه با هم درباره مسائل مختلف تبادل نظر کنن ! شاید میشد ی اپشن ب اپشنای وبلاگ اضافه کرد ک زحمت مدیرم کم شه ! مثلا بالای هر نظر ی دکمه گزارش تخلف بود ک اگه کاربری نظراش حاوی مطالب خلاف قانون بود بقیه کاربرا می تونستن ب مدیر وبلاگ با زدن دکمه گزارش تخلف موضوع رو اطلاع بدن. اینطور کاربرا هر نظری ک میدادن بلافاصله بدون تایید ثبت می شد و مدیرم فقط نظرایی را چک می کرد ک بش گزارش شده بودن ! اینطور هم ب کاربرا احترام بیشتری گذاشته می شد هم کار مدیر کم می شد هم کاربرا خودشون پلیس خودشون بودن . بعد سایتا خبری ک میگی کارمنداش بیشترن خب اونا اغلب موضوعاشونم بحث برانگیزه ولی خانواده برتر خیلی از موضوعاش اصلا ارزش خوندن نداره چ برسه ب بحث ! این ب اون در !

ب اقای اریایی
سلام علیکم
حالا یکی با اسما مختلفم نظر بده ، کسی ک بلده بحثُ اداره کنه اصلا این چیزا واسش مهم نی !! اونا ک میبینی بحثاشون ب بیراهه و بی اخلاقی کشیده میشه ب خاطر ضعف خودشون و استدلالاشونه . طرف حرفایی میزنه ک نه میتونه منطقی ازشون دفاع کنه نه توان اینو داره ک بگه من اشتباه کردم و بدبختانه گرفتار خودشیفتگی ام هست همین باعث میشه فضای بحثایی ک شروع میکنه شبیه چاله میدون بشه ! ب نظر من ادم هیچ وقت نباس اینجور افرادُ مخاطب قرار بده چون هم خودشونُ ب گند میکشن هم مخاطبشونو . میشه داستان اون خر و گرگه ک خر میگه علف ابیه ، گرگ میگه سبزه بعد میرن پیش شیر ک اختلافشونُ حل کنه شیر میگه گرگُ زندونی کنید گرگ میپرسه چرا من؟ شیر میگه جرم تو بحث با خره!

پاسخ:
سلام 
ایده ی جالبیه . میشد اینکارم کرد هرکاربری که مثلا ۱۰ بار کامنت هاش گزارش تخلف خورد بعد از اون کامنت هاش تا یه مدت ( مثلا یه ماه ) بلافاصله تایید نشن . یعنی اون کاربرای متخلف تا یه دوره ای کامنتهاشون قبل تایید بازبینی بشن توسط مدیر . یام تا یه هفته کلا کامنتی ازش تایید نشه🤔 . تو انرژی و زمان مصرفی مدیر خیلی صرفه جویی می شه . فکر خوبی بود 👍☺

اِ چرا پسر آریایی نظرشُ پاک کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نکنه ناراحت شد؟ از چی اخه؟ فک کنم کلا روحیه روحیه لطیفی داره . 

ور ولف جون اون ایده من نیستا ! دوس ندارم الکی صاب ایده جلوه کنم !😁😁 اون ایده یوتیوبه . نظرایی ک مردم تو یوتیوب میدن این اپشن بالاشونه ! من خودم تا حالا نظرا زیادی از مردمُ تو یوتیوب حذف کردم !!😁😁😁

ولی تو وبلاگی مث وبلاگ نجفی (یا حالا ی سایت این مدلی) میشه همزمان با گزارش تخلفی ک اولین کاربر میده ، نظر مورد نظر hide شه و برا عموم قابل رویت نباشه ، تا مدیر وبلاگ سر فرصت بررسیش کنه . این hide  شدنُ از این بابت میگم ک مثلا ی عده مریض واسه تبلیغ پورنوگرافی و این چرندیات از فضا سواستفاده نکنن ! 

 

انقدررررر برنامه نویس خوب تو ایران هست ک میشه ازشون در راستای نیازهای مملکت  در راستای فرهنگ خودمون استفاده کنیم ک نگو ولی اغلب یا دارن خاک میخورن یا تقدیم کشورا خارجی میشن !

 

الان وبلاگ تو ام قابلیت تبدیل شدن ب وبلاگ نجفیُ داره !😉😉😉

باور کن ! وقتی یکی مث نجفی واسه کاربرا دیکتاتوربازی در میاره و کاربرا رو از وبلاگش طرد میکنه واس یکی ک حال و حوصلشُ داره بهترین موقعیته ک کاربراش جذب خودش کنه و با ارائه خدمات بهتر در مدت زمان کمتر رقیبُ قلع و قمع کنه ! ولی خب متاسفانه نمیدونم چرا رقابت تو ایران تو همه زمینه ها مرده ! مثلا همین دیجی کالا ، نمی تونی از خدماتش ناراضی باشی چون رقیبی نداره ک در صورتی که خدمات بد ب مشتری ارائه داد مشتری بتونه تحریمش کنه .

خب دیگ بیشتر از این وقتت نگیرم . شاد باشی . بای 

 

پاسخ:
سلام . فکرنکنم ناراحت شده باشه ، گفت شاید اونایی که اسمشون تو کامنتش آورده بود بهشون بربخوره . این شد ازم خواست پاکش کنم 
با بقیه حرفاتون کاملا موافقم 👍 یه چندماه دیگه که سرم خلوت تر بشه یه برنامه هایی شاید شاید روی این وبلاگ پیاده کنم، البته گمون نکنم موضوع وبلاگ شبیه خانواده برتر بشه که بخوام باهاش رقابت کنم ، مگر اینکه یه شرایط خاصی رو بشه ایجاد کرد که اونم وقت و حوصله زیادی میخواد ـ اما خب درحالت کلی تصمیم ندارم این وبلاگو همین طوری رها بکنم ، یه برنامه هایی هست 😉
اختیار دارین 🌹🌹 خدانگهدار

آآ راستی نجفی ی جمله دیگ ام ب منتقدا گفت

گفت ۶ سال وقتم و هدر دادم تا ب کاربرا یاد بدم با هم محترمانه حرف بزنن!

خب شغل واقعی نجفی معلمی مگه نی؟ خب چ تو اینجا ب مردم درس بده چ تو واقعیت  فرقش چیه ؟ چطو خسته نمیشه ی پایه درسی و هر سال درس میده ؟

فک کنم باید دیگ از شغلشم استعفا کنه .😁😉😉😁😁

پاسخ:
😂😂😂😂😂😂😂 

به البرز 

😃

سلام و درود بر شما🌹

نه ناراحت نشدم 

اصلا

در مورد جواب شما هم باید بگم که درست گفتید

من دیگه زیاد خانواده برتر نمیرم و کلا کمتر میام توی سایت و اگه هم برم میرم همونجایی که گفتم

 

کنکور را بدم ببینم چی میشه

خدا نگهدار شما

 

 

ب پسر آریایی

خوبه خدا رو شکر

ایشالا ک موفق باشی و ب چیزی ک میخوای می رسی.

🌹🌹🌹🌹🌹🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">